Usługi La redoute

Moje konto

Twoje konto klienta

Chcesz utworzyć własne konto? Nic prostszego!

Przejdź do zakładki "Moje konto" na górze strony domowej.

Konto klienta dostępne jest w każdej chwili. Dzięki niemu możesz:
• zarządzać swoim kontem, np. zmieniać dane, zamówić newsletter,
• obserwować zamówienia, zwroty artykułów, zwrot płatności
• poznać ekskluzywne oferty.

Najczȩściej zadawane pytania

 Masz już numer klienta La Redoute, ale nigdy nie zamawiałeś(-aś) przez stronę

  Wystarczy, że utworzysz hasło,klikając tutaj.

 Nigdy nie zamawiałeś(-aś) w La Redoute,

Utwórz konto,klikając tutaj.

 Masz już konto i chcesz się zalogować

 Kliknij na "MOJE KONTO" na górze strony, po prawej "ZALOGUJ"

Informacje
Utwórz konto na La Redoute przez konto na Facebooku!
Login i hasło z Facebooka staną siȩ Twoim Login i hasłem na stronie La Redoute. To bardzo praktyczne: musisz zapamiętać tylko jedno hasło dostępu! Twoje dane osobowe, z wyjątkiem imienia i nazwiska, nie będą nigdy wykorzystane.

Śledź zamówienie

Śledzenie dostawy zamówienia

Kliknij na „MOJE KONTO” na górze strony i wybierz „ŚLEDZENIE ZAMÓWIENIA”.

Jak usunąć lub zamienić oczekujący artykuł?

• W śledzeniu zamówienia wejdź do kolumny "STAN ARTYKUŁU"w zakładce "ARTYKUŁY OCZEKUJĄCE"
• Jeśli to możliwe, zaproponowana jest zamiana artykułu pod linkiem nazwanym „zobacz podobny artykuł”.
• Anuluj artykuł oczekujący.
• Możesz go zastąpić innym dostępnym artykułem.

Jak anulować zamówienie?

• W zakładce śledzenia zamówienia artykuły oznaczone jako „artykuły oczekujące” można jeszcze usunąć.
• Jeśli zamówienie jest już oznaczone jako „w trakcie realizacji”, nie ma już możliwości anulowania.

172.26.71.198 42914.6808912037 16 PRODUCTION